Published: 2012-07-04 Time: 08:53:34 Filed Under:

Kapitel 65 - Stop it Ariana

PREVIOUS: ''lämna mig aldrig'', viskade jag försiktigt
jag kollade inte upp mot honom utan hade fortfarande mitt huvud på hans axel.
''I promise babygirl''

Vi reste oss upp och började plocka undan alla saker och ta in dom i rummet, jag slängde mig på den stora sängen och gäspade stort.
''Är du trött babe?'' frågade han och kysste mjukt mina läppar. Jag nickade och mumlade fram ett ohörbart ''mm''. Han skrattade och la en arm runt min midja, jag tog upp min mobil som låg på nattduksbordet och kollade på klockan 23:04 visades det stort på dislayen, jag vände mig om mot Justin och la mig över honom och la mina händer under hans nacke. Gång på gång kysste han mjukt mina läppar och placerade sina händer på min rumpa. Jag fnissade lite lätt mot hans läppar och han log stort. Justin kollade mig djupt i ögonen och jag kunde inte undvika hans blick, jag drunknade i hans ljusbruna ögon som fick miljontals tjejer att smälta. 
''Vad tänker du på baby?'' frågade han och fuktade sina läppar. Jag skakade lite nätt på huvudet och smekte hans kind med tummen, han nickade på huvudet som betydde att jag skulle berätta.
''hur jag kunde vara så dum och kyssa din bästavän''
han suckade högt och blundade, jag la mig ner bredvid honom och vände huvudet mot fönstret, jag hade fortfarande skuldkänslor och kunde inte släppa det.
''Sluta Ariana!'' sa han surt och smekte mitt hår.
''Jag kan inte hjälpa det Justin!'' röt jag och satte mig upp. Han satte sig upp och lutade sig bak mot ryggstödet. jag la armarna runt knäna och kollade fortfarande ut genom det stora fönstret. Justin la sina ben om varsin sida om mig och la sedan armarna runt mig, jag lutade mig bak åt la mitt huvud på hans axel. Jag gömde mitt ansikte i hans halsgrop och kysste honom mjukt på halsen. 
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
Hennes mjuka, kalla läppar motte min hals och en rysning for genom hela min kropp. Ett litet stön lämnade min mun. Mina läppar letade efter hennes och jag pressade mina läppar hårt mot hennes. Vi reste oss upp och gick ut på balkongen, hennes blick skrek efter mig och hon stirrade på mig.
''Jag vill ha dig'' sa hon och slickade sina läppar, det var dom orden jag väntade på att få höra. . Hennes blick nästan skrek det. Och jag ville ha henne också. Ingen av oss behövde säga någonting , vi började kyssas väldigt passionerat direkt.
Vi gick mot sängen samtidigt som vi kysstes som galningar. Jag la hennes handväska på nattbordet vid ena sidan av sängen och knuffade sedan ner henne i sängen försiktigt och la mig över henne med benen på varsin sida av henne. jag smekte sakta henns rumpa och rullade sedan över så att jag nu låg underst. Hon kysste mig på halsen och jag kände rysningarna fara genom hela kroppen. Jag tryckte henne mer mot mig och kände genast hur jag blev hårdare och hårdare där nere. min bula pressades kraftigt mot hennes inre lår och Ariana blev tusen gånger mer upphetsad. Jag förde handen in under hennes tröja och tog tag om ena brösten och började smeka det försiktigt.
jag drog av hennes t-shirt och tog sedan tag om båda brösten med mina stora händer , jag slickade ena bröstet och Ariana stönade lågt. Jag satte mig upp och drog av hennes shorts , sedan tog jag tag om hennes rumpa ännu en gång.
Ariana rullade över mig så att hon var överst igen och kysste mig på halsen , jag kände hur hon andades tungt och hur fort hennes hjärta bultade. Hon fortsatte att kyssa mig längre och längre ner tills hon kom till kanten av mina shorts och drog av dom. Mina bula hade blivit enorm. Hon drog av mina kalsonger och tog tag i min penis och började föra handen fram och tillbaka försiktigt , sedan snabbare och snabbare. Jag låg och blundade och stönade rätt högt nu. 
 
ARIANA'S PERSPEKTIV:

''Varför slutade du ?!'' frågade Justin med tunga andningar och kollade plågat på mig.
''Jag letar efter en kondom'' , svarade jag och hittade just då en.
Jag gav kondomen till homon och han satte på sig den. Jag drog av hans kalsonger helt och sedan drog jag av mig mina spetstrosor och satte mig försiktigt över honom.
Jag började röra mig lite fortare och känslan var otrolig. Nästan obeskrivlig. Jag red honom snabbare och snabbare och kände hur hans grepp om min midja blev hårdare efter ett tag. Båda stönade högt och oblygt.
''Jaaaa ! Sådär , sluta inte !'' sa han och bet sig hårt i läppen.
''Jag måste , mina ben värker !'' sa jag samtidigt som jag stönade.

Jag la mig ner och han la sig snabbt över mig och satte in den igen. Våra kroppar var som fastlimmade vid varandra av allt svett och jag var nära på att komma. Jag hade mina naglar nästan inborrade i hans rygg och tryckte honom så nära mig som möjligt.
''Aaaaahh , Justin snabbare ! Snabbare !'' skrek jag.

Sekunden efter kom båda två. Båda skrek som galningar och Justin föll ihop bredvid mig. Båda två var svettiga och anfådda så vi låg bara där och sa ingenting , försökte helt enkelt hämta efter andan...

herregud...
haha, kommentera? :p

Kommentarer
Avsändare: Miranda

haha åå bäst, jag tycker det är as roligt och läsa din blogg <3

2012-07-04 @ 10:38:55 -



Avsändare: Anonym

jätte bra! =) meeeer <3

2012-07-04 @ 10:47:40 -



Avsändare: Caroline & Bieber

Hahah bra :=)

2012-07-04 @ 16:41:17 -



Avsändare: hana bieber

nu händer det lite saker haha

2012-07-06 @ 11:08:51 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: zhima

skriv mer om sex du är bra å det

2012-07-12 @ 13:39:29 - URL: http://zhimaa.blogg.se



Avsändare: Alexandra

Kan dom inte ha sex lite oftare, jag lär mig ju faktiskt lite av de och de är intressant att läsa :) puss älskar din blogg!

2012-07-13 @ 12:47:58 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback