Published: 2012-07-01 Time: 20:36:57 Filed Under:

Kapitel 62 - the thought of you in someone else's arms

PREVIOUS: Jag vaknade av jag hörde dörren stängas igen och vaknade upp med ett ryck. 
Jag gick upp och kollade ut genom fönstret , och då såg jag henne. 
Mitt livs kärlek, Ariana. 
Hon satt i bilen med huvudet mot ratten och tillslut satte hon sig upp och startade bilen. Hon hade gråtit, det såg jag för att hon var alldeles svart under ögonen. Hon körde ut från uppfarten och sedan var hon borta.
Jag gick mot sängen för att ringa henne då jag såg något ligga på nattduksbordet. Jag gick fram och då såg jag. 
Det var en lapp där det stod "Föråt Justin, jag älskar dig♥" och sedan var det ett halsband, det halsbandet jag gav henne..


.. Då förstod jag, hon var borta. Kaputt. Hon hade dragit till min bästa vän.
Jag kände hur tårarna började rinna ned för mina kinder och jag blev alldeles yr så jag satte mig på sängen och kollade bara rakt in i väggen och jag höll halsbandet hårt i min hand då dörren öppnades hastigt...

ARIANAS PERSPEKTIV: 

När jag skrev lappen blev jag mer och mer ledsen för varje sekund som gick. Jag ville bara till Ryan och berätta så jag åkte till honom och gick bara rakt in upp på hans rum och han satt i sin säng. 
''Jag har valt nu Ryan...'' sa jag sedan när jag stod i dörröppningen. 
Jag såg hur han svalde hårt och kollade på mig. 
''Det blev han va?''
''... Ja, det är han jag älskar mest av allt och jag skulle aldrig kunna såra honom på det sättet att bli tillsammans med hans bästa vän.''
Han reste sig upp och gick fram till mig och la armarna omkring mig och jag kände hur hans hjärta bultade. 
''Det är ditt val, självklart är jag väldigt ledsen men jag är så glad för din skull'', sa han och pussade på mig pannan lätt och log. Gå du, gå till Justin och red ut allting! 

JUSTINS PERSPEKTIV: 

... Och där stod hon igen, fortfarande svart under ögonen och vi stod bara och kollade på varandra ett långt tag. 
''Varför kommer du tillbaka?'' frågade jag sedan. 
''Jag kan inte lämna dig...''
''Men du valde ju Ryan istället för mig'', sa jag och jag såg hur tårarna reste sig i ögonen på henne återigen. 
''Nej det gjorde jag inte Justin.. Han är din bästa vän, det är dig jag vill ha.''

Jag reste mig upp och gick mot henne och torkade bort det svarta under ögonen och sedan tog jag hennes ansikte mellan mina händer och kysste henne. 
''Jag vill ha dig med'', viskade jag i hennes öra och hon kollade upp på mig och log. 
''Förlåt att jag betett mig som ett svin Justin.. Du borde inte vilja ha mig längre'', och mitt leénde försvann när hon sa det. 
''Älskling, skämtar du eller? Jag har aldrig velat ha dig mer än nu, jag har varit utan dig för länge och tanken på att du har vart i nån annans famn.''
''Förlåt..''
''Men en fråga bara, varför lämnade du halsbandet här?''
''För att jag ville att du skulle veta att jag skulle komma tillbaka. Jag kommer alltid ha det där halsbandet på förutom just nu då.''
''Älskling, vi åker nånstans, snälla? Bara du och jag.''
''Jag vet inte.. Din mamma då?'' 
''Men hon klarar sig fint, vi är bara borta till i morgon eller övermorgon, snälla gumman.''

ARIANAS PERSPEKTIV: 

''Jag ringer mamma och pappa och säger det då. Men vart ska vi?''
''Det får du se! Det är en hemlis.''

Det var fortfarande lite stelt mellan oss men det började iallafall bli bättre. Jag fick åka för mamma och pappa eftersom att det är sommarlov och dom litar på Justin så vi packade våra saker och Justin ringde Kenny och sa att han skulle göra nån båt klar sedan åkte vi mot den stora hamnen i Atlanta och steg på.. 

TADAA BARA FÖR ATT NI VILLE ATT DOM SKULLE BLI TILLSAMMANS IGEN!
Kommentera
& jag garvade sönder på varje kommentar, fyfan vad ni är bäst! ♥

Kommentarer
Avsändare: Miranda

åå va glad jag blev nu <3 mera

2012-07-01 @ 20:51:48 -



Avsändare: joanna

MOOOOOOOOOREEEEEEEEEEE

btw: gör du ett nytt kapitel när du känner för det eller måste du tex ha fått minst 3 kommentarer för att göra ett nytt? :p

Svar: nej, jag gör när jag ''känner'' för det :)
None None

2012-07-01 @ 21:48:34 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-07-01 @ 21:55:00 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: moa

WIIIIIIIEEEEEE fyyyyfan vad braaaaaaaaaa! JIPPIE SOM IN I HELVETE :'''''D
Nu får dom aldrig göra slut igen, okej? ALDRIIIIIIIIIIIIIG :')

BÄSTA NOVELLEN I VÄRLDEN, DET ÄR DIN DET! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
När kommer nästa kapitel? =)

2012-07-01 @ 21:56:29 -



Avsändare: Anonym

åååååååååååååååh, GLÄDJETÅRARNA FORSAR NER FÖR KINDERNA :'d
nu är det perfektare än perfektigaste perfektionisten igen hihi <3

2012-07-01 @ 22:24:18 -



Avsändare: hana

jaaaaa jess fan vad du är grym jaag grät när de blev tillsamans igen herregud omg

2012-07-02 @ 20:16:17 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: hana

jaaaaa jess fan vad du är grym jaag grät när de blev tillsamans igen herregud omg

2012-07-02 @ 20:16:21 - URL: http://hhana.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback