Published: 2012-12-03 Time: 14:12:03 Filed Under: länkbyten

LÄNKBYTE

 
"Forever is a long time" handlar om Nicolé Somers känner ni igen efternamnet? Efter en fotbollsmatch påväg hem så säger hennes "fosterföräldrar" som hon tror är sina riktiga att dom inte är hennes riktiga föräldrar och berättar då att hon har sin riktiga familj i Kanada, Stratford! Då dör hennes fosterföräldrar i en bilolycka och då tvingas hon flytta till Kanada där hon bland annat lär känna Justin Bieber dom blir snabbt vänner men hennes tvilling bror Chaz Somers uja ni läste rätt dom är tvillingar, han gillar inte tanken att dom är vänner? Varför?
Ta reda genom att läsa!
 
ni kommer in på bloggen genom att klicka HÄR eller på bilden! :)
 
 
 
 Utdraget ur kapitel 1 - People Change But Love Remains
Jag har läst första kapitlet & jag blev helt paff, tjejen skriver på ett grymt sätt, jag tycker att ni ska in & checka hennes blogg & det gör ni HÄR eller klickar på någon av bilderna! :)
 
 
 
Utdraget ur kapitel 1 - Our place
 
Har inte läst den här tjejens novellblogg men jag funderar starkt på att göra det. Ni kommer till bloggen genom att klicka HÄR eller på någon av bilderna! :)

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback