Published: 2012-12-23 Time: 19:47:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 84 - It's only just a dream

PREVIOUS: ''Kalla dig inte för kung om du inte kan behandla en tjej som en drottning'' skämtar jag och han vänder sig snabbt om och höjer på ena ögonbrynet, han är shirtless och har på sig mina mjukisbyxor.
''Vad menar du med det?'' frågar Justin och biter ihop käkarna, jag skakar intensivt på huvudet och sätter mig ordentligt upp i stolen.
''Ingeting, absolut ingeting!'' utbrister jag och håller upp händerna i försvar.
 
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
''Kelsey, vad menar du?'' upprepar han, denna gången mer seriöst. Jag sväljer klumpen i halsen och tänker efter, vadfan tänkte jag egentligen? Det är absolut inte så jag menar, självklart så behandlar han mig jättebra för att liksom vara den han är. Jag skakar på huvudet för den tredje gången, Justin går försiktigt fram till mig och ställer sig framför mig på andra sidan bordet. Jag kollar ner på bordet som är gjort av sen och börjar trumma löst med naglarna på det. Justin's snabba hand tar tag i båda mina och tvingar mig att möta hans blick, jag ser ingen ilska men ingen kärlek alls.
''Sista gången jag frågar dig Kelsey, vad menar du?!''
Jag förblir tyst, det är bättre så. Om jag bara hade kunnat hålla käften så hade inte detta hänt, för 10 minuter sen var i hur lugna och fina som helst min nu så håller tredje världskriget på att bryta ut.
Säger jag någoting mer kommer det säkert missuppfattas och Justin kommer tro att jag menar något dåligt.
''Packa dina saker nu!'' fräser Justin, jag reser mig omdelbart upp och springer ut från köket och slänger mig på sängen i sovrummet. Det där var på droppen, till nästa gång får jag fanemig tänka efter vad jag säger när jag är i Justin's omgivning. Jag reser mig upp och gör som Justin sa, packar mina saker.
Jag knölar ihop kläderna och slänger ner dem i väskan, jag behåller One Piece'n ute så jag kan ha på mig den senare när vi ska åka inatt. Just nu önskar jag ingeting mer än att klockan bara ska bli 3 så vi kan åka. 
 
Efter 1 timmes packande hit och dit så reser jag mig upp från golvet och lägger mig raklång på sängen, ett stön lämnar min mun och jag vänder mig om mot fönstret och blundar. Jag öppnar ögonen snabbt igen och kollar på klockan som visar 7 på kvällen, jag gäspar stort och blundar sen igen. En tyngd faller ner bredvid mig på sängen och jag har inga planer på att vända mig om och möta Justin's blick efter vad som hände i köket.
Det måste nog ha varit den mesta awkward sak jag någonsin gjort eller sagt. Mörkret faller sakta och sömnen sveper mig i sin trygga famn.
 
''Kelsey, vakna!'' muttrar Justin och skakar om mig, jag slår trött upp ögonen och sätter mig upp i sängen.
Jag har ingen tid att slösa i sängen, ett flyg väntar på mig. Jag slänger mina ben över sängkanten och hoppar ner på det kalla trägolvet. Jag drar Justin's bruna skjorta över huvudet och drar på mig min One Piece.
Jag ska hem till Stratford så det kvittar hur jag klär mig. Jag slänger ner Justin's skjorta i min handväska och tar min resväska i andra handen och börjar gå mot hallen med Justin efter mig som har en svart adidas overall ¨på sig. Ska jag vara ärlig så sitter den otroligt sexigt på honom. Jag trycker ner handtaget och stiger ut i den kalla nattkylan, ni må tro att Grekland är varmt 24/7 men det är det inte. Efter det som hände igårkväll så har det varit lite stelt mellan mig och Justin. Han flätar sina fingrar med mina och jag blir chockad men väljer att behålla mitt pokerface.
 
''Alla som ska med till Stratford kan stiga på flyget nu!'' hörs en kvinnas röst ur högtalarna.
Justin sitter kvar på bänken och jag höjer frågandes på ögonbrynet.
''Mitt privata flyg har inte kommit än'' mumlar han utan att vrida bort sitt huvud från sin mobil.
Jag kniper ihop läpparna till ett streck och sätter mig ner på min plats igen, en röst skriker inombords att jag ska gå på flyget och skita i Justin. Jag skakar diskret på huvudet och tar upp min mobil från One Piece fickan.
3 missade samtal och 2 sms, alla från Haley. Jag klickar bort samtalen och smsen bestämmer jag mig senare för att öppna. Vi väntar i 30 minuter och äntligen så reser sig Justin upp, utan ett ord reser jag mig också upp och går efter honom. Han korsar hit och dit så det blir lite svårt att hinna ifatt honom men sen ser jag hans flyg inom synhåll. Hela jag skriker av glädje, just nu vill jag bara landa i stratford och sova.
Det står högst upp på min lista. I ingången möter vi den manliga värdinnan som heter Harry, kommer ni ihåg honom? Denna gången hälsar Justin och Harry kort på varandra, killen slutar verkligen aldrig att förvåna mig.
Vi går in och sätter oss i flygplanet, jag sitter på samma plats som jag gjorde påvägen hit.
Justin bestämmer sig för att sätta sig längre bak i planet, det sårar mig på sätt och vis men jag vet inte hur.
Jag tar ut mina hörlurar från handväskan och ploppar in dem i öronen, jag låser upp min mobil och Usher's röst börjar spelas i högsta volym, jag lutar mig bak i sätet och blundar. Resan är lång och sömnen kallar på mig.
 
Jag hinner inte trampa över tröskeln innan jag känner ett par armar runt min hals, jag suckar trött och kramar henne trött tillbaka.
''Snälla Haley, jag har inte fått någon sömn denna helgen!'' gnäller jag och puttar försiktigt bort henne.
''du MÅSTE berätta allting i vartenda detalj sen när du vaknar, IIIH!'' skriker hon glatt och studsar upp och ner.
Ibland undrar jag seriöst vart jag har hittat henne och ifall vi verkligen känner varandra.
Jag och Haley är så lika men ändå så otroligt olika. Jag slänger mig på min otroligt stora och sköna säng.
Jag klättrar ur min one piece och lägger mig under duntäcket med bara underkläder.
Haley tassar in på rummet och lägger sig ner försiktigt bredvid mig.
''Godnatt äskling''
''Godnatt babe'' svarar jag och lägger mig närmare henne, Haley lägger sin arm runt min midja och på mindre än en sekund så somnar vi båda.
 
''Du förtjänar inte att leva, du är ful, äcklig och misslyckad!'' skriker Justin mig rakt upp i ansiktet.
Tårarna bildas och inga ord vill lämna min mun.
''Fattar du det Kelsey?!'' skriker han argt och skakar hårt på mig, nu rinner tårarna för fullt ner för mina kinder.
''Du dödade Thimothy, du är en mördare!'' skriker han och ett elakt, mörkt skratt lämnar hans strupe.
''Inte så konstigt att du var oskuld innan jag knullade dig, ingen vill ha dig förstår du det?!''
Jag nickar, ja Justin, jag förstår att jag är misslyckad, äcklig och ful.
''Jävla hora, dö!'' skriker Damon och höjer handen och smäller till mig på kinden.
Det här är starffet Gud ger mig för att jag blev tillsammans med en kriminell som bara har utnyttjat mig, för att jag valde min pojkvän över min FAMILJ. Jag förtjänar det, med tårar i ögonen vänder jag mig om och springer ut från Justin's hus och ut på vägen där jag inte brydde mig ett skit ifall bilar kom och gick. Jag blir bländad av en bil's starka ljus, jag vänder mig om mot det hållet och hinner inte blunda, skrika eller göra någoting innan en hård smäll får mig flyga hundratals mil bort.
 
Jag sätter mig spikrak i sängen och skriker, Haley rycker till och trillar ner på golvet av mitt plötsliga skrik som måste nog ha väckt kvarteret. Min bror Andrew springer in på rummet i följd av Justin och Haley sätter sig på sängen bredvid mig. Jag stänger munnen och slutar skrika, svetten rinner ner för min panna och min bröstkorg lyfts tungt upp och ner.
''Älskling, vad drömde du?'' frågar Justin mjukt och smeker min kind med tummen.
''En mardröm om dig'' säger jag och hans reaktion är priceless.

THE SECOND CHAPTER TODAY!
bara för att det är andra kapitlet idag så tycker jag att ni ska kommentera extra duktigt för att jag har varit så duktig? (a)

Kommentarer
Avsändare: mimmi

MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER

2012-12-23 @ 20:01:18 -



Avsändare: Stephanie

Du ÄGER!

2012-12-23 @ 20:15:53 -



Avsändare: lima

Asså jag är verkligen allvarlig här men jag tycker du borde skicka in dina noveller till nåt bok förlag eld vad det nu heter!
Du borde bli författare för jag skulle köpa alla dina böcker isåfall!!!
Jag tror du har en stor chans med det yrket!

2012-12-23 @ 20:20:02 -



Avsändare: JEN..<3

helt sjukt bra kapitel, älskar drömmen <3

2012-12-23 @ 20:24:25 -



Avsändare: elin

snääääälla meeeeeeer idag!! :D
MEEEEEEEEEEEER!!!

2012-12-23 @ 20:38:45 -



Avsändare: Romina

Stackars Kels =(
Jag älskar kapitlet!

2012-12-23 @ 21:25:21 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Hanna

Skit bra Gud du måste göra den bra nästa kapitel Asså du e gryg

2012-12-23 @ 21:28:19 -



Avsändare: matilda

merrr!!!!!! ikväll!

2012-12-23 @ 21:41:50 -



Avsändare: matilda

vet att jag redan kommenterat en gång men plz!!!!!!!! ett till ikväll! Bara för att jag inte kommer kunna läsa din blogg förens om två dagar! plz, älskar din blogg! <333333

2012-12-23 @ 21:53:10 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-12-23 @ 23:03:20 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Alexandra

Super bra kapitel :D MERA! :)

2012-12-23 @ 23:46:11 -



Avsändare: Anonym

älskar din novell!!!!
mera!!!!<3<3<3<3<3<3
god jul!!

2012-12-23 @ 23:58:22 -



Avsändare: Tova Bieber

omg såå bra!! men hur kom justin in i huset/lägenheten på slutet? för han bor väll inte där? eller?

2012-12-24 @ 01:10:03 -



Avsändare: Anonym

Skit bra, hoppas nästa kapitel kommer snart! :D

2012-12-24 @ 07:27:13 -



Avsändare: Natta

OMG såå sjukt bra var det! :D

2012-12-24 @ 08:41:50 - URL: http://nattaakarlsson.myshowroom.se



Avsändare: Felicia

Men neeeeeeej snälla meeeeeer!!! Ååhååå dör, skriv mer! Snäällaaaa, du är bäst!

2012-12-24 @ 09:13:28 -



Avsändare: Gabby

Majgaaad bad braaaaaa:D

2012-12-24 @ 10:57:05 - URL: http://gabriellaaa.devote.se



Avsändare: Michelle

Jag gillar det. Jag hoppas dom slutar bråka.

2012-12-24 @ 11:32:43 -



Avsändare: Liv

Awesomw kapitel!!

2012-12-24 @ 11:35:15 -



Avsändare: Em

ett tredje idag också så ärre ett julmirakel:P

2012-12-24 @ 13:47:47 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback