Published: 2012-12-23 Time: 14:41:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 83 - Let the arguements turn you on

PREVIOUS: Jag börjar omedelbart lägga upp lite allt möjligt som finns på bordet på min tallrik.
En behaglig tystnad faller över oss och jag slänger hungrigt i mig maten. Det enda som jag kommer tacka för senare är den utsökta maten, dagens händelse kommer han så gott som få skit för, tror jag.
''Vad gott!'' säger jag och ger Justin ett stort leende, han har valt ut min favoritmat.
Jag ska kanske inte skälla ut honom trots allt. 
 
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:

''Sååå?'' flinar han när vi har kommit tillbaka till hotellet, jag höjer på ena ögonbrynet och slänger mig på soffan. 
Justin går fram till minibaren och tar ut vodka och redbull innan han går fram till mig med drickorna i varsin hand.
''Hämta glas'' beodrar han och jag reser mig trött upp och börjar gå mot köket. Jag rycker åt mig två glas och går tillbaka igen, jag slår mig ner bredvid Justin i soffan med benen i Justin's knä. Han ger mig ett snett leende och börjar mixa med vodkan och redbullen. Justin räcker mig ett glas och jag tar tacksamt emot den.
''Skål för en oförglömlig helg!'' flinar Justin och höjer sitt glas, jag skålar med honom och tar sen en stor klunk av min dricka. Jag lägger ner det tomma glaset på bordet och Justin fyller omedelbart på med nytt.
''Sista dagen tillsammans älskling'' säger han hest och hans sexiga röst ger mig rysningar över hela kroppen.
Jag böjer mig fram och pressar ihop våra läppar, Justin flätar in sina fingrar i mitt hår och drar mig hårdare mot honom. Jag sätter mig i gränsle över hans ben och lägger mina armar runt hans hals och kysser honom passionerat. Justin lägger sina armar runt min midja och han smakar bara alkohol blandat med rök och redbull, jag drar mig undan för att kipa efter andan och kollar sen på Justin med ett enormt leende på mina läppar.
''Inte för att förstöra stämningen eller så men vi åker inatt'' viskar Justin mot mina läppar och kysser dem.
Jag nickar och avbryter ännu en gång kyssen.
''KELS! jag avbryter kyssen!'' fräser han och kysser mig igen, denna gången besvarar jag kyssen och låter honom avsluta den.
''Duktig flicka!'' flinar han och jag slår honom skämtsamt på axeln och räcker ut tungan.
''Vad ska vi göra tills vi åker då?'' frågar jag och reser mig upp och kollar runt i hotellrummet.
''Shoppa?'' föreslår han och jag nickar ivrigt. Jag springer in på rummet och slänger upp locket på min väska och börjar leta efter kläder jag kan ha på mig.
''slitna ljusa jeans och ett rosa linne'' ropar Justin från vardagsrummet, jag suckar och plockar fram kläderna han har bestämt. Jag tassar bort till badrummet med kläderna i ena handen, med den andra öppnar jag dörren och stiger in. Jag ser till att jag låser dörren ordentligt efter mig innan jag strippar av mig underkläderna och hoppar in i duschen. Det kalla vattnet rinner ner för min kropp och jag drar fingrarna genom håret och ser till att blöta ner vartenda centimeter. Jag tar schampoot och klickar i min hand och sprider sen ut det över hela håret, jag masserar hårbotten och drar ännu en gång fingrarna genom håret.
''Behöver du hjälp älskling?'' viskar Justin plötsligt i mitt öra, ett skrik lämnar min strupe och jag hoppar till.
Jag vänder mig skrämt om mot honom och stirrar på Justin med ögon stora som tefat, ett flin sprider sig över hans läppar och jag himlar med ögonen. Jag vänder mig om så min rygg är tryckt mot hans bröstkorg
Justin's händer tvålar in hela min kropp och jag lutar huvudet bak av njutning.
''Skönt baby?'' frågar Justin och kysser min axel, jag nickar och lutar mitt huvud mot hans axel.
Jag har ingen ork i mina armar till att tvätta bort schampoot från håret.
''Tvätta bort schampoot från mitt hår Justin'' beodrar jag, utan ett ord så börjar Justin leka med mitt hår.
''Du är skyldig mig någoting för detta'' viskar han i mitt öra och kysser min hals, jag skakar på huvudet och vänder mig om så våra blickar möts.
''Inte mitt fel att du ville komma in, hur du nu kom in'' muttrar jag och tvättar håret.
''Inte mitt fel att jag inte kan motstå dig baby'' flinar han och jag suckar.
Jag klickar tvål på svampen och tvålar sen i hela mig, jag vänder mig om mot Justin och börjar tvåla in hans bröstkorg och ner. Jag lägger mina händer på hans bröst och kysser honom hårt.
''Jag älskar dig!'' säger jag och ger honom ännu en kyss.
''Jag älskar dig mer''
''Jag älskar dig mest!''
''Omöjligt älskling''
Justin kollar djupt i mina ögon och böjer sig försiktigt ner och plasserar en mjuk kyss på mina läppar.
 
Efter att vi har duschat och haft ett ''jag älskar dig mer'' - bråk, går vi ut och klär på oss, jag tar ut Justin's bruna skjorta och tar på mig den över mina svarta underkläder, jag behåller dem 3 första knapparna öppna och en del av min svarta spetsbh syns. Ingeting jag skäms över, Justin har redan sett vartenda del av min kropp.
Jag skådar mig i den stora spegeln och ruffsar till mitt lockiga blöta hår.
''Sexy!''
Jag ger Justin ett leende i spegeln och han blinkar med ena ögat och smäller mig på rumpan.
Justin går ut från rummet och jag följer glatt efter honom. Vi går in i köket och jag sätter mig ner på en av stolarna som står runt bordet, jag lägger armbågen i bordet och lutar huvudet i handen, jag  gäspar stort och kollar på medans Justin lagar mat.
''Jag visste inte du kan laga mat'' flinar jag och slickar mig runt läpparna.
''Jag är kung på att laga mat!''
''Kalla dig inte för kung om du inte kan behandla en tjej som en drottning'' skämtar jag och han vänder sig snabbt om och höjer på ena ögonbrynet, han är shirtless och har på sig mina mjukisbyxor.
''Vad menar du med det?'' frågar Justin och biter ihop käkarna, jag skakar intensivt på huvudet och sätter mig ordentligt upp i stolen.
''Ingeting, absolut ingeting!'' utbrister jag och håller upp händerna i försvar.

Från och med imorgon så börjar vi det där med mån, ons & fre & ifall jag kan så skriver jag på helgen!
kommentera babes!
Ett till kapitel kommer deffinitvit upp idag! :D

Kommentarer
Avsändare: Romina

Du är bäst!!! :)
Kan du besöka min blogg celebnovell.blogg.se

2012-12-23 @ 14:56:11 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: EmelieBieber

jättebra kapitel!<3
Mera!!<3<3
älskar din novell!!<3<3<3

2012-12-23 @ 16:09:55 -



Avsändare: Anne

Oh yeah!

Föresten läste jag novellen Danger igår och såg att den var ganska lik din, iaf i början.
Jag tycker den är bra men din slår alla andra! :D

2012-12-23 @ 16:25:51 - URL: http://cee-loo.bloggplatsen.se



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-12-23 @ 16:52:39 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anonymus

Bra
Bättre
BÄST!

2012-12-23 @ 17:09:27 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel

2012-12-23 @ 17:38:35 -



Avsändare: Linnéa

OMG OMG MEEEEEER MEEER MEEER!!

2012-12-23 @ 17:48:03 -



Avsändare: Michelle

Jag gillar det hoppas dom inte börjar bråka nu bara.

2012-12-23 @ 18:22:01 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback