Published: 2012-12-11 Time: 11:13:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 79 - Are you up for another challenge Kels?

PREVIOUS:  "Kan du laga mat?'' frågar han och gör hundvalpsminen, 
''Ska vi äta hemmalagat när vi är i Grekland, skojar du babe?'' frågar jag och fnissar lite,
Justin lägger händerna på sina höfter och lutar sen huvudet på sned.
''Klockan är 12 babe, man äter frukost nu''
''Det finns en anledning till varför det heter HOTELL och ROOMSERVICE!'' skrattar jag och Justin himlar med ögonen innan han går bort till telefonen och beställer frukost till oss båda.
 
419860_276731752433542_1770410677_n_large
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
''Nu blev jag mätt'' skrattar Justin och lutar sig belåtet bak i stolen. Jag som redan blev mätt efter första portionen satt duktigt framför Justin och väntade tålamodigt på honom.
''Ska vi bada?'' frågar han och ler stort, jag nickar ivrigt och ställer mig hastigt upp så stolen bakom mig välter.
''Någon har bråttom till att se mig halvnaken'' flinar Justin och blinkar med ena ögat.
Jag räcker ut tungan mot honom innan jag skyndar mig in på rummet och vänder upp och ner på min väska för att hitta min röda bikini som ligger längst ner. Dörren öppnas och en shirtless Justin kommer in, jag spanar in han från topp till tå och min blick stannar på hans extra synliga magrutor efter att ha spenderat några månader på gymet. Ett skratt lämnar Justin's mun och jag vaknar upp ur min lilla ''dvala''.
En rosa nyans sprider sig på mina kinder och jag kollar snabbt ner på min röda bikini som jag håller i händerna.
Justin ställer sig bakom mig och börjar leka med mitt hår, han försöker manipulera mig vilket jag inser ganska sent. Jag lägger huvudet på sned och stönar lågt, Justin's fingertoppar glider ner för min hals och börjar försiktigt massera mitt nyckelben. Jag är fast, kan inte säga nej. Justin har hittat min svaga punkt. 
''I want you so badly baby'' viskar han sexigt i mitt öra och biter min öronsnibb.
Jag lägger min hand på hans kind och trycker honom hårdare mot mig.
''Do you wanna do it baby?'' frågar han, fortfarande med sin sexiga röst, jag nickar ivrigt och innan jag hinner tänka ordet av har han burit upp mig i sin famn och lagt ner mig på sängen. '
Justin lägger sig på alla fyra över mig och plaserar småkyssar här och där på min överkropp. 
Hans händer glider ner för min mage och tar i kanten av mitt linne innan han drar den över mitt huvud. 
Justin lägger en kyss mellan mina bröst och jag smeker hans rygg och stönar lågt. Jag rullar runt och sätter mig på hans skrev, mina händer glider ner för hans bröstkorg och mage innan de börjar fumla med jeansknappen som just nu är min värsta fiende. Justin flyttar mina händer och knäpper upp jeansknappen på mindre än 3 sekunder, jag himlar med ögonen och sliter av dom. 
''Du har bråttom baby'' mumlar Justin och kysser mjukt mina läppar, 
''Mhm'' svarar jag mot hans läppar och trycker dom hårt mot mina. 
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag tänkte inte ha sex med henne utan bara retas lite och göra henne upphetsad för alla dem gångerna hon har sagt nej när jag har velat det som mest. 
''Babe, vi måste klä på oss'' mumlar jag mellan alla småkyssarna. 
''Nej'' 
Hur mycket jag än inte vill så puttar jag ner henne på sängen bredvid mig, och lägger mig på sidan och stödjer mig på armbågen.
''Det var längesen Justin'' gnäller hon och vänder mig om så jag ligger på rygg, hon sätter sig på min mage och slänger sitt hår över till andra axeln. Jag reser mig halvt upp och kysser hennes mjuka läppar.
''Jag ska allt visa dig vad som var längesen!'' flinar jag och sliter av henne shortsen och den svarta genomskinliga tröjan. Jag sitter i gränsle över henne och stirrar på hennes bröst och försöker komma på något sätt att ta av henne bandeu'n.
''Hur tar man av denna?'' frågar jag och smeker hennes bröst.
''såhär'' skrattar hon och drar den över huvudet, jag biter insidan av min kind och försöker att inte stirra på hennes bröst alltför mycket. 
''Du är så sexig baby'' flinar jag och mina händer glider över hennes rygg och upp mot bh-bandet. 
Jag knäpper upp hennes vita bh och slänger den på högen av kläder som ligger bredvid sängen. 
 
''Hårdare baby!!'' skriker hon och jag stöter hårdare i henne, det finns absolut inget bättre än att höra hur mycket Kelsey njuter. Min hand klättrar upp för hennes midja och börjar försiktigt smeka hennes högra bröst.
Jag biter och suger hennes andra bröstvårta och samtidigt gnider jag mitt skrev mot henne.
''snabbare Justin!'' stönar hon och lägger båda sina händer på mina kinder, jag flätar mina fingrar med hennes och lägger sen hennes händer över huvudet och börjar stöta snabbare och hårdare i henne.
Första gången jag träffade Kelsey trodde jag faktiskt aldrig att hon skulle vara såhär vild i sängen,
trodde faktiskt att hon var blyg men det känns bra att veta att det är rena motsatsen.
Jag stannar upp för en sekund och väntar på hennes utbrott som är ganska underhållande.
När hennes utbrott inte kommer - vilket förvånar mig otroligt mycket - böjer jag mig ner och kysser passionerat hennes hals. Kelsey lägger sina armar runt min hals och trycker mig hårdare mot sig.
Hon rullar runt så jag ligger underst, jag höjer på ena ögonbrynet och lägger mina händer på hennes höfter.
''Jag ska rida'' säger hon envist och börjar rida mig fram och tillbaka, jag himlar med ögonen och njuter av utsikten och känslan Kelsey ger mig. Kelsey lägger sin hand på mitt bakhuvud och trycker mitt ansikte mellan hennes bröst, ett skratt lämnar min strupe och jag börjar omedelbart nafsa på hennes bröst. 
 
Efter en timmes våldasamt sex känns det bra att vara inne i duschen och tvätta av sig all svett. 
Kelsey's händer glider ner för min rygg och det klickar mig omedelbart att hon är redo för den andra utmaningen. Jag vänder mig om och ger henne det hon vill ha, jag trycker upp henne mot den beigebruna marmorväggen. 
Kelsey stönar oblygt och högt, ett leende formas på mina läppar och i den sekunden känner jag mig lyckligast i hela världen. 
''Sluta retas och kör in den i mig'' stönar hon i mitt öra och biter min öronsnibb, jag kysser hennes axel och tar henne till paradiset. Precis vad hon har bett mig att göra.

Okeeeeej, här är ett snuskigt kapitel men de är på Grekland då får man passa på och busa lite innan man kommer hem till killarna, eller vad säger ni? ;)
Jag mår inte så bra så jag stannade hemma från skolan idag & tänkte att jag kan passa på och ger er något kapitel. 
 
''jag kysser hennes axel och tar henne till paradiset, precis vad hon har bett mig att göra'' 
- Hur fult låter inte detta?! xd
men jag kunde inte beskriva det på ett vettigare sätt så hoppas ni är nöjda! :)
 
nu ska jag påbörja andra kapitlet & hoppas på att jag får ut den idag.

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Du skriver som en sexgud, omg. <3

2012-12-11 @ 12:04:03 -



Avsändare: emelie

Mera! :D

2012-12-11 @ 15:04:14 -



Avsändare: Romina

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men bra? =P

2012-12-11 @ 15:17:22 -



Avsändare: Michelle

Jag känner mig som ett prevo nu men Jaa Jerry :D haha

2012-12-11 @ 15:22:53 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-12-11 @ 15:23:21 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anonym

Hej skulle du vilja ställa upp att gästblogga på min blogg om Justin Bieber? Söker 1-2 personer( gärna fler) som kan hålla bloggen uppdaterad nu om dagarna. Du hittar all info här: http://bieber.blo.gg/2012/december/soker-gast-bloggare.html#comment

Tack på förhand! <3

2012-12-11 @ 16:41:41 -



Avsändare: E

Vad bra, bara ge mif kapitel :d

2012-12-11 @ 17:34:12 -



Avsändare: steffi

Jätte bra! ❤

2012-12-11 @ 19:34:23 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!!

2012-12-11 @ 20:09:45 -



Avsändare: Elinor

Jag började precis läsa denna novellen då min kompis tipsade mig om den. Men jag kommer inte till kapitel 1, och jag vill ju helst börja läsa från början. Vill ha svar så fort det bara går. Jag kan knappt vänta med att börja läsa! :D<333

Svar: http://swaggielicious.blogg.se/category/slam-my-way-to-romance-1.html . Det glädjer mig att du vill läsa & välkommen hit! :D <3
None None

2012-12-11 @ 20:31:54 -



Avsändare: Petronella Gustavsson

Du är sjukligt duktig. Älskar din novell något enormt! Nästa måste komma snart annars så dör jag ^^

2012-12-12 @ 15:35:58 - URL: http://www.secretbieberstory.blogg.se/



Avsändare: Liv

...

2012-12-12 @ 16:56:28 -



Avsändare: emeliebieber

Jätte Bra!, mera!! :D :D :D <3 <3

2012-12-12 @ 17:47:11 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback