Published: 2012-12-08 Time: 09:43:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 78 - Hello Greece

PREVIOUS: Det absolut inte hennes fel att hon är trött och behöver vakna mitt på natten pågrundav en dum resa. Jag lutar mig mot dörröppningen och kollar på medans Kelsey trött tvättar sitt fina ansikte. 
"Kan jag ha på mig min OnePiece eller måste jag se perfekt ut?"
jag skakar på huvudet, hon ser redan perfekt ut på alla möjliga sätt och vis.
"Ta på dig din OnePiece"
 
 
KELSEY'S PERSPEKIV:

Ifall jag inte visste att vi ska åka till Grekland om några timmar så hade jag gett Justin en fet höger för att han väcker mig såhär tidigt på morgonen. Jag hoppar in i min USA formade OnePiece och slänger upp håret i en slarvig hästsvans. Justin är redan fullt påklädd och står och väntar på mig i dörröppningen.
Jag sliter snabbt ut ett par vita hälstrumpor och drar snabbt på dom på fötterna innan jag traskar förbi Justin och ut till hallen. Jag sätter mig på golvet och drar till mig mina vita converse och får lätt på dem. 
Justin sträcker ut sin hand och jag lägger min hand i hans och han drar mig upp på fötter igen. 
Justin böjer sig ner och kysser mjukt min panna, jag tar tar ett djupt andetag och vänder mig om och drar den fullpackade väskan på två hjul efter mig och i den andra handen flätar jag Justin's fingrar med mina. 
Justin erbjöd sig ett antal gånger att ta min resväska men jag nekade, någoting kan jag väl få göra själv? 
Vi går ut ur stugan som jag tycker är läskigt likt en lägenhet. Samma väg som vi åkte igår tar vi tillbaka fast vi kör mot flygplatsen som inte alls är så långt härifrån. Jag hoppar in i bilen och knäpper på mig bältet innan jag halkar längre ner i sätet och försöker somna om. Justin slänger en blick på mig innan han startar motorn och börjar köra ut från uppfarten. 
''Hur lång tid tar det härifrån till flygplatsen?'' frågar jag och avbryter tystnaden som har varat för länge.
Justin rycker på axlarna och tar ett djupt andetag.
''Ungerfär 30 minuter'' mumlar han och jag nickar, 30 minuter är ingen fara. 
''När flyger vi?'' ännu en tråkig fråga jag ställer som Justin börjar tappa tålamodigt på en sånhär tristig morgon.
''Vid 5'' mumlar han och biter ihop käkarna, Justin's morgon humör är fan ingeting att leka med. 
 
Hela bilresan var under tystnad och nu känns det otroligt bra att gå ut ur bilen och få den friska luften i ansiktet. Justin dyker snabbt upp vid min sida och jag biter ihop läpparna till ett streck. Jag är hur ivrig som helst men att jag inte kan dela det med Justin är något som irriterar mig en gnutta. Vi går igenom den enorma flygplatsen och Justin's mobil börjar ringa för fullt, han släpper min hand och fiskar upp den från sina svarta jeans.
''JBieber'' säger han och vidgar sina ögon efter 3 minuters prat från personen från andra sidan.
Han suckar högt och kollar på mig, jag förstår omedelbart att det är Bruce och att han har jobb.
Tänker han verkligen överge mig när vi står här på flygplatsen och kan sätta oss på flyget närsomhelst?
Tänker han ännu en gång överge mig för ett skitjobb som killarna garanterat kan fixa det utmärkt utan honom?
I denna stunden önskar jag att hans lillasyster Jazmyn hade varit här, hon skulle tvingat honom på flyget utan några ''men'' hit och dit. Justin avslutar samtalet och biter ihop käkarna hårt innan han flätar sina fingrar med mina och börjar gå mot vår gate.
''Tänker du inte överge mig?'' frågar jag lågt och försöker att inte trampa på en öm tå.
Han skakar frustrerat på huvudet och jag märker att han hellre skulle viljat utföra jobbet än att följa med mig.
Jag stannar och rycker åt mig min hand. Justin vänder sig om och höjer frågandes på ögonbrynet.
''Jag ser hur mycket du vill utföra det jävla fucking jobbet som du lägger före mig, gå!'' väser jag och viftar med handen mot utgånge, tänker han inte följa med så får han skylla sig själv. Jag tänker och SKA åka, vare sig han vill det eller inte. Justin suckar och skakar på huvudet.
''Det finns ingeting jag vill mer än att spendera en helg med dig babe'' 
Jag vet att han säger sådär för att få mig på ett bättre humör, jag ser i hans ögon hur mycket han bara vill släppa väskorna, vända mig ryggen och åka härifrån till killarna. Två alternativ poppar upp i huvudet på mig, ska jag låta honom åka och sen skicka sin lillasyster Jazmyn hit eller ska jag släpa med mig Justin vare sig han vill det eller inte? Andra alternativet smakar bättre och jag krokar min arm med Justin och släpar honom mot vår gate. 
 
''Vad är det för jobb du skulle utföra?'' frågar jag när vi har satt oss på våra platser i hans privata jetflyg som jag inte har en aning om hur han har fixat. Han tänker en stund innan han öppnar munnen för att säga något men stänger den lika snabbt igen. Perfekt, han vill inte säga ett jäkla skitt.
''Sluta sura Justin!'' muttrar jag och lägger armarna i kors.
''Jag surar inte'' svarar han kallt och jag känner en stygn av ilska, varför ska han ta ut allting på mig , vad har jag med saken att göra? Under min OnePiece har jag ett par slitiga shorts och en svart genomskinlig tröja med en bandeu. Jag släpper ut mitt hår från hästsvansen och reser mig upp, jag går runt bordet som är mellan mig och Justin och slår mig ner i hans knä. Justin slickar sexigt sina läppar och kollar sen ner på mina, han lägger sin hand på min kind och masserar hungrigt mina läppar. Våra tungor fann snabbt varandra och börjar dansa rundor, ett leende sprider sig på Justin's läppar och jag flinar innan jag drar mig tillbaka.
''En gång till'' mumlar Justin och pressar sina läppar mot mina.
 
6 HOURS LATER:

Efter våra heta kyssar hade jag blivit så trött att jag somnade i Justin's famn. 
''Babe vakna, vi är framme'' viskar han och kysser mjukt mina läppar. Jag slår upp ögonen och stänger dom lika snabbt igen, Grekland's starka solstrålar slår mot mig och jag täcker handen för ögonen.
Jag blinkar ett par gånger innan mina ögon har vänjt sig vid ljuset. Jag reser mig upp från stackars Justin som har suttit i samma position i 6 timmar för att jag har råkat somna. Vi båda sträcker på våra ben och gäspar högt.
''Sexig outift'' viskar Justin med sin sexiga röststämma i mitt öra, such a turn on.
Vi båda står vid bodyspegeln som är nästa vid utgången. Min hand klättrar upp för Justin's lår och ett stön lämnar hans läppar. Jag lägger huvudet på sned så huden på min hals visas,
Justin pressar hungrigt sina läppar på min hud och jag lägger min andra hand på hans kind.
''Skaffa ett hotellrum'' muttrar en manlig värdinna som är en otroligt bra vän med Justin.
 Justin släpper movilligt mig och vänder sig om mot Harry som han antagligen heter.
Jag behöver verkligen tacka den smarte som uppfann namnbrickor annars hade jag nog skämt ut mig totalt. Justin lägger sin hand runt min midja och puttar fram mig så jag står bredvid honom.
''Harry det här är min flickvän Kelsey, Kelsey det här är min bror Harry'' presenterar Justin oss för varandra.
Jag ger Harry ett svagt leende och skakar hans hand. Efter presentationen verkar det som om jag inte fanns där mer för Harry och Justin kom in på ett ämne som jag absolut inte hängde med i. 
 
Efter 20 minuter av skrattandes och skämt så följer Justin äntligen med mig ut ur detta flygplanet.
''Förlåt att du fick vänta babe men har inte träffat honom på något år'' mumlar Justin och pussar min kind,
jag nickar och skjuter det åt sidan. vi kom hit för att ha roligt, inte bråka.
Ivriga som vi var stannade vi snabbt en taxi och slängde in våra väskor i baggaget och hoppade in i bilen.
Justin rabblade upp adressen för chauffören och vi började strax köra mot hotellet som enligt Justin är femstjärnigt.
Jag har gjort klart för Justin att jag inte bryr mig hur många stjärnor det var sålänge jag fick spendera tid med honom. 
 
''Kelsey?'' ropar han från köket när vi har kommit fram till vårt hotellrum, ser alla hotell ut som en lägenhet eller är det bara jag som tycker det? 
''Ja?!'' ropar jag lite smått irriterat eftersom att jag inte hittar någoting i det här rummet. Det är så enormt.
När man går in genom dörren så kommer man ut till köket direkt, på höger sida fanns två rum, ena rummet är en sovrum och andra rummet finns det biljardbord, basketkorgar, och det där pingpong spelet.
Mitt i hela sovrummet ligger det en rund stor säng som ser så himelsk ut att man nästan bara vill slänga sig på den, det är verkligen jättefrestande. Jag berättade för Justin innan vi gick in i lobbyn att han inte får slänga sig på sängen förrens det är läggdags, vi båda ska prova den samtidigt annars blir det orättvist.
Justin bara flinade åt mig och ryckte på axlarna. 
''JAG ÄLSKAR DIG!'' skriker han och ett leende sprider sig på mina läppar, jag släpper allt jag håller på med och springer ut till honom och slänger mig runt hans hals. Justin snurrar mig ett par varv innan han ställer ner mig på golvet igen.
''Jag älskar dig'' säger han ännu en gång men denna gången kollar han mig djupt i ögonen.
''Jag älskar dig med babe'' viskar jag och ställer mig på tå och kysser hans otroligt mjuka läppar. 
Justin besvarar glatt min kyss och drar sen med mig mot kylskåpet.
''Kan du laga mat?'' frågar han och gör hundvalpsminen, 
''Ska vi äta hemmalagat när vi är i Grekland, skojar du babe?'' frågar jag och fnissar lite,
Justin lägger händerna på sina höfter och lutar sen huvudet på sned.
''Klockan är 12 babe, man äter frukost nu''
''Det finns en anledning till varför det heter HOTELL och ROOMSERVICE!'' skrattar jag och Justin himlar med ögonen innan han går bort till telefonen och beställer frukost till oss båda.

förlåt för ett sent kapitel men jag tror inte att det kommer ett till idag, ska ha en tjejkväll hos en kompis och jag ska dit vid typ 3 & kommer hem jättesent :/ 
I'll make it up for y'all babes, promise!
 
Jag älskar er, puss! :*

Kommentarer
Avsändare: Romina

Superbra kapitel! ;D

2012-12-08 @ 10:38:21 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-12-08 @ 10:56:22 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Michelle

Jag gillar det

2012-12-08 @ 11:04:55 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!

2012-12-08 @ 19:00:58 -



Avsändare: Cindy

Skit bra! Meraa

2012-12-08 @ 21:56:15 -



Avsändare: izabelle

Hej.fin blogg :)! Är du intresserad av att läsa en ny och fräsch novell som handlar om Justin Bieber?
I min novell kommer man att få följa Esme Haven är en ung attraktiv kvinna, som gör allt för att hålla sin karriär så långt ifrån botten som möjligt. Med hjälp av sin trofasta vän och kollega Adam Duhmel, får hon en dag det uppdrag hon alltid drömt om. Ett uppdrag som kräver ny identitet, en ny bostad i en helt annan stad och en helt ny look.
Har hon det som krävs för att kunna fullfölja sitt uppdrag? Hennes uppdrag som går ut på att gå under djupet i Los Angeles gator och hitta gruppen som kallar sig för "Five", där ingen mindre än badboyen Justin Bieber står högst på listan över människor ingen vill se i livet.
Blir det en dans på rosor som hon förväntar sig eller händer det som hon aldrig vågat drömma om?

Detta är en resa full av äventyr, intriger, mörka hemligheter och en förbjuden kärlek som träffar två helt olika människor med två helt olika världar och när det inte kunnat bli värre står Esme inför ett beslut som kan förändra hela sin framtid. Låter det intressant? Besök gärna min novellblogg, www.AlwaysKidrauhl.blogg.se KRAM

2012-12-09 @ 15:33:21 - URL: http://www.alwayskidrauhl.blogg.se



Avsändare: Steffi

Uppdatera....

2012-12-10 @ 18:49:11 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback