Published: 2012-12-05 Time: 20:11:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 77 - OnePiece

PREVIOUS: "If only I can show you all of the things you mean to me" sjunger han mjukt i mitt öra och ett brett leende speglar sig på mina läppar. Det är första gången någonsin jag hör Justin sjunga och ska jag vara ärlig så tog hans röst mig med storm.
"jag visste inte att du kan sjunga" mumlar jag och börjar rita små cirklar på hand lår, han flätar sina fingrar med mina och kollar ner på mig med en glimt kärlek i ögonen.
"Det är mycket du inte vet om mig baby" viskar han i mitt öra och plaserar en kyss på min axel
 
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Att sjunga är inte precis min grej men att jag precis hade sjungt för Kelsey kan väl ändå inte skada, eller? 
Jag drar min armar tätare runt hennes kropp och fortsätter kyssa hennes hals.
En behaglig tystnad uppstår och jag känner inte att jag behöver avbryta den på något sätt.
''När åker vi imorgon?'' frågar Kelsey och väcker mig ur mitt dagdrömande, jag rycker på axlarna och lyfter läpparna från hennes axel.
''Vid typ 3 på morgonen'' mumlar jag och lägger mina läppar på hennes axel igen.
En suck lämnar hennes läppar och jag vet att hon tycker det är jättetidigt.
"När är vi framme?" Frågar hon och jag räknar snabbt hur långt det tar från Dallas till Grekland, ungefär 6 timmar.
"11 på morgonen ungefär" 
Hon tar ett djupt andetag och jag nickar långsamt och försöker komma på något vi kan börja prata om.
"Hur känner du Jasmine, Justin?" Frågar hon helt oväntat, jag rycker på axlarna och försöker komma på något rimligt att säga utan att det låter konstigt. Jag kan inte bara gå rakt på sak och säga att jag har knullat med henne några gånger innan jag träffade Kelsey och innan saker och ting hände mellan mig och henne. 
"Uhmn, lång historia" mumlar jag och skruvar nervöst på mig. En suck lämnar hennes strupe och jag nickar förstående. Det är ju inte precis att hon ska få veta allt för att hon är min flickvän? Vissa saker vill jag faktiskt behålla för mig själv. 
"Din familj då?" Frågar hon och jag stelnar till, jag är inte den typen av person som frivilligt kan börja snacka om familjer hit och dit.
"Fel tillfälle, fel tidpunkt" 
 
Efter att vi båda har duschat och fräschat till oss går vi ut med varsin handduk runt våra kroppar.
Kelsey ifrågasatte mitt beslut om att jag inte ville prata om min familj men jag svarade bara att det är mitt liv och mina beslut.
Orsaken till att jag inte är med min familj längre är för att mina föräldrar inte gillar den personen jag har blivit helt enkelt och jag känner absolut inte för att förändras för mammas eller någon annans skull och plus då hatar pappa mig för någon speciell anledning som har med Jazmyn att göra.
Att bära vapen är nu en vanlig sak i USA, invånarna bär dem för säkerheten medans vi - som är med i gäng - bär dem för att se mer farliga ut och även för vår egen säkerhet givetvis. 
 
"Babe, kan du ge mig hårfönen?" frågar jag och sträcker ut handen, Kelsey reser sig tröttsamt från sängen och plockar ut hårfönen från hennes väska som hon sedan räckte till mig. Jag ler tacksamt mot henne och ger henne sen ett kärleksfullt leende som hon svagt besvarar. Jag slänger en blick på klockan och ser att den precis har slagit 8, jag stänger av hårfönen och går fram till Kelsey som ligger och pillar på sin mobil.
Jag räcker ut handen och väntar tålamodigt på att hon ska lägga mobilen i min hand, Kelsey kollar frågandes på mig och höjer på ögonbrynet. 
"Din mobil" säger jag och knäpper med fingrarna, Kelsey skakar intensivt på huvudet och drar in sin mobil intill bröstet. Jag suckar och kollar på henne med en allvarlig blick.
"Kelsey" snäser jag allvarligt, hon stönar högt och nästan slänger sin mobil på mig.
Jag ler triumfermerat åt min egna insats och lägger ner mobilen på nattduksbordet som lyckligtvis ligger bredvid den stora bodyspegeln. Jag fortsätter att föna mitt hår och drar sen av mig mina jeans som jag
- utan någon speciell anledning - har tagit på mig. Jag lämnar kvar Kelsey's mobil på sin plats och kryper ner efter Kelsey under täcket, jag drar hennes kropp tätare till min och kysser henne godnatt innan jag ser till att min mobil står på alarm.
 
jag stänger av den tjutande mobilen och sätter mig nyvaket upp i sängen, jag kollar åt höger och ser att Kelsey sover i en djup sömn, jag bestämmer mig för att väcka henne en halvtimme innan vi ska åka.
Jag slänger täcket åt sidan och börjar omedelbart packa våra saker ner i resväskorna igen.
Gång på gång slänger jag blickar mot Kelsey och ler lyckligt att hon fortfarande sover trots att jag var högljudd och alldeles klumpig av mig. Min blick for till klockan, har det verkligen bara gått 43 minuter av de 2 timmarna jag egentligen ska vara uppe och ränna rundor och ha mycket att göra? Jag bestämmer mig för att ta en cigg när Kelsey ändå sover, för det kommur jag inte få göra senare. Jag smyger fram till det andra nattduksbordet som ligger precis vid Kelsey's huvud och öppnar försiktigt den lilla lådan och rycker tyst åt mig cigarettpaketet. Jag traskar med bestämde steg mot köket som har utsikten över havet. Jag ställer mig framför det enorma fönstret och lägger en cigarett mellan läpparna. Jag är egentligen inte beroende av att röka men jag gör detbför skojsskull, nu undrar ni säkert varför jag röker när jag ändå inte är beroende? Jo, för av några konstiga anledningar så lugnar röken och allt innehåll ner mig på ett visst sätt Kelsey kanske inte kan. Påtal om Kelsey, henne gillar jag att göra arg, sur, pissed off helt enkelt. Jag ser det ganska underhållande, de är blandannat därför vi bråkar så ofta.
När hon är på gott humör så drar hon med mig upp bland molnen och det är något jag inte riktigt tål, tror jag inte. Kelsey är en glädjespridare och på något sätt så stör det mig, hon får folk att börja dyrka henne när hon är min babe, bara min. Medans jag gör henne på dåligt humör så är det säkert någon därute som dör bara för att få henne le. 
 
"Kelsey vakna, vi ska snart åka" viskar jag och skakar försiktigt om henne, som den perfekta pojkvännen jag är, lyfter jag upp Kelsey i min famn och försöker ställa henne rak framför toaspegeln.
"Komigen Kelsey!" Fräser jag otåligt, på tonen av min röst piggnar Kelsey till och jag kan inte låta bli och känna en stygn av skuld. Det absolut inte hennes fel att hon är trött och behöver vakna mitt på natten pågrundav en dum resa. Jag lutar mig mot dörröppningen och kollar på medans Kelsey trött tvättar sitt fina ansikte. 
"Kan jag ha på mig min OnePiece eller måste jag se perfekt ut?"
jag skakar på huvudet, hon ser redan perfekt ut på alla möjliga sätt och vis.
"Ta på dig din OnePiece"

Påminn mig att aldrig mer skriva genom en Ipad, det tar en jäkla massa tid & innan man har hunnit tänka ordet av så har man suttit & skrivit i 2h utan att ha kommit någonstans :S 
 
kommentera för att jag är så duktig!
Emina & Emilia, ja ni kan fortfarande göra ett länkbyte med mig ;D

Kommentarer
Avsändare: Michelle

Jag gillar det hoppas allt går bra i Grekland

2012-12-05 @ 20:42:06 -



Avsändare: Hanna Tornin

SÅHÄÄÄR BRA! :)

2012-12-05 @ 21:08:16 - URL: http://ssmileee.devote.se



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-12-05 @ 21:11:20 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: :)

Asbra! Ett kapitel till!!

2012-12-05 @ 21:21:06 -



Avsändare: Natta

Jättebra! :D

2012-12-05 @ 21:31:56 - URL: http://nattaakarlsson.myshowroom.se



Avsändare: Emilia

Jag har gjort länkbytet nu :D

2012-12-05 @ 21:59:07 - URL: http://bieberfanfiiction.blogg.se



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!!

2012-12-06 @ 15:33:17 -



Avsändare: Romina

Justin var inte lika snäll i den här kapitlet =(

2012-12-06 @ 17:22:37 -



Avsändare: olivia

MER MER!! Jag orkar inte vänta längre så jag kommenterar... MER!!! :D ♥

2012-12-06 @ 21:00:04 -



Avsändare: Cindy

Meeeeeeer

2012-12-07 @ 21:25:30 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback