Published: 2012-08-01 Time: 10:51:36 Filed Under:

Kapitel 87 - I know you want to

PREVIOUS: ''Du är det bästa som har hänt mig, jag kan inte tvinga dig att stanna kvar med mig. Jag har sprängt mina chanser och du lovade mig en sista, jag tänker låta dig gå'' sa han samtidigt som han grät och backade baklänges, han vände sig sedan om och gick upp på sitt rum men först knöt han knytnäven och slog allt vad han orkade på väggen. Jag gömde mitt ansikte i händerna och lutade mig mot kylskåpet och halkade ner så jag nu satt på golvet med knäna upp till hakan. Du är det bästa som har hänt mig hans ord ekade i mitt huvud. En del av mig skrek att jag ville ha honom, att jag ska gå upp till honom och slänga mig runt hans hals och be om ursäkt medans den andra delen sa åt mig att jag gjorde alldeles rätt, att jag var fri från det här fängelset, att jag kunde göra vad jag ville. Jag slängde på mig mina skor och sprang ut till bilen och körde mot Adams hus. Jag ryckte upp ytterdörren och sprang förbi Adam's och Christopher's oroliga blickar. Jag slängde mig på Adam's säng och grät mig till sömns, Var det här verkligen vad jag ville?

 
4 MÅNADER SENARE: 
 
Jag och Justin har inte blivit tillsammans igen, vi umgås då och då som bara kompisar men ibland kan det hända att han kallar mig babe. Justin har försökt kyssa mig ett par gånger och ibland går jag med på det men ibland inte. ''Vad tänker du på?'' viskar Justin i mitt öra och lägger sina armar runt mig bakifrån.
''Ingeting..'' mumlar jag och fortsätter att kolla ut för fönstret, jag saknar att ha hans armar runt mig, hålla hans hand, höra hans skratt och se han le och veta att jag är orsaken. Jag saknar våra romantiska kvällar då vi brukar gå ut och ta en kvällspromenad vid stranden. 
''Du tänker på något, berätta'' sa han och kysste mjukt min axel. Jag la all mitt hår på den andra axeln.
''Jag saknar dig'' mumlade han och kysste min hals.
''Jag är precis här..'' sa jag hest och harklade mig sedan.
''Nej men inte på det här sättet, på det andra.'' 
''Vilket andra?'' jag visste mycket väl vad han menar men jag saknar orden, han sätt att säga flickvän. 
''När du var min flickvän, alla dom gångerna vi har bråkat har allt har löst sig någon timma efter men denna gången var det på riktigt och jag kan inte riktigt fatta det, jag vill spendera resten av mitt liv med dig, jag må vara 19 men jag vet vad jag vill''
Jag vände mig om i hans famn och la mina armar runt hans axlar
''Kommer du ihåg då vi hade sex och mamma sov på undervåningen och vi försökte att inte väcka henne?'' flinade han, jag började skratta. Det där kunde man inte glömma, hela sex'et var fail. Jag kysste mjukt hans läppar och drog mig snabbt tillbaka så han inte kunde pressa mig mot sig.
''jag saknar dig Ariana..'' viskade han mot mina läppar och la en hårslinga bakom mitt öra. 
''Vill du se mig olycklig?'' frågade han sedan och jag skakade snabbt på huvudet, det var det sista jag ville. 
''Bli min då, för utan dig är jag olycklig, du är tjejen jag vill spendera resten av mitt liv med och du tror säkert att jag bara slänger med orden bara sådär men baby jag älskar dig och jag menar vartenda ord'' 
jag suckade och lutade huvudet mot väggen som var bakom mig. Under dom 4 månaderna vi har varit utan varandra har jag fått mer känslor för Justin, jag har insett att jag verkligen inte kan leva utan honom. Jag må vara 18 men jag vet vad jag vill. Jag la min hand bakom hans nacke och drog honom till mig och kysste honom passionerat, det var dags att återförenas. Utan att avbryta den passionerade kyssen började vi backa baklänges mot sängen. Justin's knäveck slog mot sängens kant och han föll baklänges med mig över sig. Justins händer gled sakta ner för min rygg och stannade på rumpan. Justin vände sig om så han låg över mig. Jag slet av honom hans tröja och drog händerna nerför hans magrutor. Justins händer tog tag i kanten av min tröja och drog den sedan över mitt huvud. Och sedan drog han av mig mina shorts. Vi båda låg i underkläder och han kollade på mig och bet sig i läppen. Jag nickade ivrigt. Mina ben var låsta runt Justin's midja och han kysste mig på halsen gång på gång medans han gungade upp och ner.
''Komigen då Ariana, skrik mitt namn, mamma är inte hemma'' Justin slet av mig trosorna och bh:n. 
''Skrik mitt namn babe, jag vet att du vill!'' viskade han upphetsat i mitt öra och började gunga ännu hårdare och snabbare. 
''JUSTEEEEN!'' 
''Oh Yeah, en gång till innan jag tränger in i dig'' sa han med sin sexiga mörka röst. 
''kondom'' sa jag upphetsat och kunde inte kontrollera mina andetag.
''nej'' mumlade han och gungade ännu snabbare, jag stönade högt och Justin bet på min bröstvårta medans han smekte min andra bröstvårta med pekfingret och tummen.
''Skrik mitt namn så får du vad du vill'' sa han hest och plaserade en kyss på mitt nyckelben.
''JUSTEEEEEN!'' skrek jag och en sekund senare kände jag hur hans penis pressades in i mig. Jag och Justin stönade oblygt högt och jag njöt av känslan han gav mig
''Vet du vad babe?'' jag höjde på ögonbrynet och skakade på huvudet.
''Du fick precis orgasm'' flinade han och pressade sin penis hårdare in i mig.
''Justin jag är 1-...''
Justin avbröt mig och la sitt pekfinger på mina läppar.
''Jag är 19 och du 18, det är din kropp du får göra vad du vill med den och jag vet att vi hör ihop så varför inte börja ha sex utan kondom? blir du gravid så tar jag hand om dig och mitt barn'' Jag pressade mina läppar mot hans och började kyssa honom passionerat. Justin fortsatte att gunga fram och tillbaka, han hade händerna bakom mina axlar. 
''snabbare justin snabbare!'' skrek jag upphetsat och började stöna högt och oblygt. Justin la en varsin handflata bredvid mitt huvud och tryckte sig snabbare in i mig.
''Det här är det snabbaste jag kan ge dig''
jag visste att det inte var det snabbaste, han ville att jag skulle skrika hans namn.
''JUSTEEEEEEEEN!''
han flinade och började köra sitt snabbaste.
''Såja, du vet precis vad jag vill'' stönade han. Justin saktade ner och jag skakade på huvudet.
''Vi ska inte sluta nu, kör!'' sa jag upphetsat och tryckte mig mot honom.
''Vill du inte rida?'' viskade han i mitt öra och nafsade på min hals 
''Snälla Justin gör inte såhär mot mig'' stönade jag och blundade, hans fingertoppar gled ner för mina bröst och stannade vid mina höfter. 
''Gör vad?'' frågade han oskyldigt och bet sig i läppen.
''Retas inte bara ge mig vad jag vill ha'' han skakade på huvudet och andades tungt.
''Hur ska jag ge dig vad du vill ha utan att retas, det blir inte lika roligt längre..'' Justin visste att han kunde göra vad han ville med mig, att jag inte kan motstå honom. 
''säg det'' mumlade han och sög på min bröstvårta.
''Säg det'' sa han igen efter ett tag.
''jag älskar dig'' sa jag och han pressade sig hårdare i mig och gav mig vad jag ville ha. 
 
''Jag tror min sperma har åkt in i dig'' flinade han och kysste mjukt mina läppar, jag började skratta och skakade på huvudet. Jag hade precis haft sex med Justin och vi var inte ens tillsammans.
''Vad skrattar du åt?'' 
''Vi är inte ens tillsammans och vi har haft sex och jag kanske är gravid'' Justins mungipor sjönk, han bet ihop käkarna och kollade sårat på mig.
''Vad?'' frågade jag oroligt och försökte möta hans blick.
''Vi blir väl tillsammans ifall du blir gravid? hur ska jag annars ta hand om mitt barn då?
''Du kan bo hos mig'' sa jag och log, han skakade på huvudet.
''Vi flyttar in tillsammans och så gifter vi oss'' sa han och la sina armar i kors.
''Det sista går jag inte med på'' sa jag och la mitt huvud på sned. 
''Det var ingen fråga..''
Jag suckade och reste mig upp och hämtade en handduk
''Jag går in och duschar'' mumlade jag, självklart skulle han vilja gifta sig när han fick ett barn, vem vill inte det? Jag hoppade in i duschen och det kalla vattnet rann ner för min svettiga kropp. Jag kände mig inte redo att bli gravid eller att flytta in med Justin. Jag behöver tid att tänka, ska nog ringa Christopher sen. Skulle jag göra abort så skulle Justin hata mig förevigt och aldrig vilja prata med mig längre och det kan jag inte riskera, han är det bästa som har hänt mig och ett liv utan honom dödade mig. Jag visste inte vad jag ville längre, ena dagen vill jag spendera resten av mitt liv med justin och nästa dag vill jag vara ifrån honom så långt som möjligt. Jag hörde min mobil plinga till, den var där ute med Justin och jag hade ingen kod så Justin kommer läsa det. Helt hundra En dörr smälldes hårt till, han har nog läst det och var på väg ut för att han var rasande.
Jag suckade högt och gick ut ur duschen med en handduk virad runt min kropp. Jag letade efter min mobil och såg den ligga på golvet i tusen bitar. Min haka föll till marken.
Han hade slängt MIN mobil i väggen

Hinner inte skriva mer sorry :/
Ett kort kapitel..
Det blir ett till idag tror jag

Kommentarer
Avsändare: miranda

nej hallå vad händer nu??
de va ju sååååå bra i början och nu va nu fattar jag inget..:OOO

Svar: Vad förstår du inte? så kanske jag kan förklara det för dig :)
None None

2012-08-01 @ 11:05:23 -



Avsändare: saga

Omg! Såå bra! Skriv mer så FORT du kan! :D <3

Svar: det ska jag, ska bara få lite mer inspiration först! :D <3
None None

2012-08-01 @ 11:20:59 -



Avsändare: Anonym

GUD VAD BRAAAAAA! mer idag så är du bääääääst, efter justin, i hela världen! ♥

Svar: HAHA, får jag mer inspiration så skriver jag ett till, vi får se :)
None None

2012-08-01 @ 11:33:49 -



Avsändare: Tilda

Va!? :o men vad konstigt, vad hände?? :o måååste få veta meeeera nu! :D

Svar: Vad är det som är konstigt? :)
None None

2012-08-01 @ 11:57:07 -



Avsändare: Sanna

Säg inte att hon blir gravid? :(
Annars var det bra :)

Svar: nejdå ;)
None None

2012-08-01 @ 12:18:05 -



Avsändare: hana

meeeeeeer den var grym omg

2012-08-01 @ 14:05:57 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: Emelie

Jätte bra!! <3

2012-08-01 @ 14:39:07 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anna

Jätte bra kapitel , denna novellen är den bästa jag någonsin läst ! :D
Meer ! :D

2012-08-01 @ 15:44:50 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback