Published: 2012-08-27 Time: 06:41:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 21 - A heart broken in thousand pieces

PREVOUS: ''OHLALA SEXY MAMA!'' ropade Damon och Quinn och började busvissla, Justin log stort och kysste mjukt mina läppar. Att reta upp Loana stod högst upp på min lista, det här var verkligen underbart och se. Hennes ilskna blickar och blanka ögon. Justin böjde sig fram och kysste min hals och började göra ett fult sugmärke, just nu brydde jag mig inte om det utan la skålen på bordet och tog sedan Justin i min famn, jag flätade in mina fingrar i hans hår och stönade retsamt högt och njöt. Damon och Quinn började busvissla igen och ropade saker som ''GO GIRL!'' eller ''SEXY MAMA!''.

KELSEY'S PERSPEKTIV:

Loana sprang ut från köket och killarna tystnade och Justin drog sig bakåt och kollade frågandes på mig
''Vad hände?''
jag ryckte på axlarna och kollade på Damon och Quinn dom ryckte också på axlarna och försökte dölja ett leende.
''Jag går och ser till henne'' sa Justin och reste sig upp, han böjde sig ner och gav mig en kyss innan han började gå upp för trappan och in till gästrummet där förmodligen Loana var.
''Din jävel, inte trodde jag du var så tuff!'' sa Damon och jag ryckte på axlarna.
''Ville bara hämnas så hon inte fick för sig att hon kunde ta Justin från mig'' flinade jag och halkade ner i stolen och la upp mina ben på bordet. Quinn skakade flinandes på huvudet och räckte upp händerna i skydd
''Jag är oskyldig!'' 
''Ja det är du, det var bara jag som fick för mig att göra något sånt men bytheway hur visste ni?''
''Den blicken du gav mig innan det här berättade allt'' flinade Damon, Quinn ryckte på axlarna och pekade på Damon.
''Ät'' sa jag och sköt den stora skålen mot killarna, ''Ska upp och kolla till Justin''. Jag reste mig upp och gick upp för den långa trappan och ställde mig framför gästrummet där Loana's och Justin's röster hördes klart och tydligt, dom bråkade.
''Snälla Lol gå inte'' hörde jag Justin säga och höll antagligen om Loana för hennes svar var något i stil med att han skulle släppa henne. Jag tryckte mig närmare dörren och pressade mitt öra hårdare mot dörren, jag hörde ingeting mer så det var nog frittfram att gå in, jag slängde upp dörren och såg det värsta. Justins läppar var två cm från Loana's och både höll om varandra. Båda vände sina ansikten mot mig och Justin spärrade upp sina ögon,
''Kels...-'' mer hörde jag inte innan jag vände mig om och sprang ner för trappan, jag tog mina skor i handen medans tårarna rann ner för mina kinder, Damons och Quinns ansiktsuttryck förändrades från glad till förvånad, som om då hade fått ett slag i ansiktet med en stol. Jag sprang förbi dom med Justin tätt efter mig. På något konstigt sätt lyckades jag slänga upp dörren och springa ut.
''KELSEY SE UPP!'' var allt jag hörde innan alla bilar började tuta, det sista jag såg och kände var smällen jag fick i sidan och Justins chockade men samtidigt sårade ansikte, sedan blev allting svart.
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
Jag visste varken om det jag såg var sant eller bara i en film, min Kelsey låg på vägen helt blodig. Jag sprang chockat fram till henne och slängde mig ner på knä och drog henne till min famn, Killarna hade nog hört smällen för dom stod bakom mig med en varsin hand på min axel. Tårarna hade börjat rinna och droppade ner på Kelseys hår, säg att det här bara är en dröm, snälla berätta för mig att Kelsey snart kommer vakna upp och skrika:
''JAG LURADE ER!''
Men inget av det hände, jag höll henne hårt och Damon och Quinns händer försökte dra bort henne.
''Justin hon måste till sjukhuset!'' ropade Damon och slog mig hårt på bakhuvudet, jag brydde mig inte om att han gjorde det. Allt jag brydde mig om var Kelsey, min Kelsey. Killarna fick loss på mina armar och bar snabbt Kelsey mot bilen, jag kollade till höger om mig och mötte killens som körde på Kelsey blick. Jag reste mig upp och tog hårt tag i hans jacka och drog honom till mig.
''Händer det henne någoting kan du räkna med att jag kommer döda dig, förstått?!'' röt jag argt och skakade honom. Damon försökte komma imellan och dra väck mina händer från killen men jag vägrade släppa.
''Förstått?!'' röt jag igen och killen nickade snabbt på huvudet av rädsla. Jag slängde honom på marken och rättade till min tröja och började gå mot andra bilen. Quinn och Bruce hade kört den första bilen så snabbt som möjligt då dom fick tag på Kelsey. Jag hoppade in i framsätet med Damon bredvid mig. Det kändes som om någon högg en kniv igenom mig, jag brydde mig inte om smärtan som var enorm där jag hade blivit knivhuggen för några dagar sedan. En del av mig verkade vara död och allt var mitt fel, det var mitt fel att Kelsey hade blivit påkörd och det var även mitt fel att hon hade blivit ledsen.
''Vad hände?'' frågade Damon och kollade på mig med en sårad blick, jag suckade högt och skakade på huvudet medans en tår rann ner för min kind.
''Jag vet inte'' suckade jag och ryckte på axlarna. Damon klappade mig på axeln och jag trampade mer på gasen så vi var uppe i 180km/h. 
 
Jag parkerade snabbt bilen hursomhelst och sprang in till sjukhuset där min Kelsey låg, jag sprang bort mot disken och tjejen som satt bakom frågade vem jag letade efter.
''Kelsey Graham'' sa jag och en smärta for igenom min kropp.
''Hon är inne i operationssalen så ni får vänta därborta'' sa hon och pekade en rättså lång bit bort där Bruce och Quinn vaknade av och an. Jag tackade och sprang snabbt bort dit med Damon tätt efter mig. Bruce omfamnade mig i en broderlig kram så gjorde även Damon och Quinn. Vi alla stod där i mitten av sjukhuset med armarna runt varandra.
''Vi måste berätta för hennes föräldrar'' sa jag och tog upp min mobil och slog deras hemnummer.
''familjen Graham'' svarade en kvinnas röst glatt som förmodligen var Kelsey's mamma.
''Hejsan det är Justin och jag måste berätta en grej som hände nästan precis'' sa jag,
hennes mamma tog ett djupt andetag.
''Vad har hänt min dotter?'' frågade hon direkt oroligt och det var helt sjukt hur mammor kunde känna såna saker
''Hon blev nyss påkörd, kan ni komma hit?'' 
Ett pip hördes från luren och jag antog att dom nog var påväg hit. Jag började vanka av och an samtidigt som jag tänkte på vad jag skulle berätta för Kelsey's familj, skulle jag berätta sanningen eller slänga ihop en lögn?
''Släng ihop en lögn'' sa Damon som om han kunde läsa mina tankar, jag nickade snabbt på huvudet och började tänka ut en trovärdig lögn som hennes föräldrar skulle gå på. En kvinna, en man och en son sprang in till sjukhuset och jag stannade upp och kollade på dom, tjejen bakom disken hade gett dom samma svar som hon hade gett mig, pekade hitåt. Dom började snabbt springa hit och mamman kom springandes fram till mig.
''Justin?'' frågade hon och jag nickade, hon drog in mig i en moderlig kram och jag besvarade den.
''Vad har hänt med min dotter?'' frågade hon oroligt och man kunde se att hon hade gråtit, en tår rann ner för min kind och hon torkade bort den med ena tummen, jag tog ett djupt andetag och öppnade munnen.
''Jag och Kelsey var ute och så sprang vi runt och fjantade oss så helt plötsligt började Kelsey gå ut baklänges på vägen samtidigt som hon sa åt mig att komma för hon skulle visa mig en koja hon och Mr. Graham hade byggt och sedan skrek jag åt henne att se upp och hon hann inte springa in till mig innan bilen körde på henne'' ljög jag och ännu en tår rann ner för min kind, jag fick en stor klump i halsen och kunde knappt andas. 
''Skulle inte Haley vara med?'' frågade Mrs Graham och kollade sig runt, fan det hade inte vi tänkt på.
''Jag är här'' grät Haley och jag vände mig överraskat om, Precis som hon hade sagt så stod Haley där bakom mig. Jag log lite svagt till henne som ett tack och hon log ett stelt leende tillbaka. Jag la mina armar runt Haley och kramade henne hårt. Mrs Graham som hade presenterat sig som Melanie kom fram till oss och la armarna runt mig och Haley. Jag drog mig undan och satte mig ner på stolen framför operationssalen, en kille som verkade vara runt 3-4 år yngre än mig kom och satte sig bredvid mig, killarna satt på min vänstra sida.
''Vad hände egentligen?'' viskade han och jag kollade förvånat på honom.
''Det sa jag ju?'' viskade jag tillbaka., han suckade och kollade sedan på mig.
''Jag vet vem ni är och vad ni gör, vad hände egentligen?'' frågade han igen och jag kollade på killarna. Bruce nickade på huvudet som betydde att jag skulle berätta sanningen och Damon och Quinn spände ihop käkarna.
''Vi tar det sen Andrew'' sa jag och kom på att jag hade stött ihop med honom hemma hos Kelsey. Då dom hade ljugit ihop min livshistoria. Han nickade på huvudet och spände käkarna.
''Bäst för dig att du berättar sanningen då, det är min syster som ligger där inne inte din och jag förtjänar att veta sanningen'' sa han och reste sig upp och gick bort till Haley och sin mamma. 

Jag känner mig mer ond för varje kapitel som går, damn.
Kommentera :$

Kommentarer
Avsändare: Anonym

MEN MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! :o ♥

2012-08-27 @ 07:28:51 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-08-27 @ 15:07:45 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Klara

Jätte bra! Men jag är nyfiken på om du läser några novellbloggar och vilken av dem är din favorit? (om du läser flera förståss)

Svar: bieberfanfictions.blogg.se & biebertime.blogg.se :')
None None

2012-08-27 @ 15:29:44 -



Avsändare: Linnet

jag tycker hon ska överleva och förlåta justin typ att hon inte kommer ihåg vad justin gjorde och hon förlåter honom och typ hennes bror tror typ att det var han som hade gjort det mot henne och han inte låter henne vara med justin fast hon vill men sen blir dom tillsammans typ lite drama

2012-08-27 @ 15:58:33 - URL: http://linnet.blogg.se



Avsändare: Cindy

Såå jävla braa! Yyeeey du uppfyllde min dröm om vad som skulle hända! Ahhh älskar dig just nu :3<3

2012-08-27 @ 17:11:36 -



Avsändare: matilda

mer!!!!!!!!!!!!!

2012-08-27 @ 19:58:02 -



Avsändare: Cindy

Mer jag orkar snart inte vänta längre<3:3

2012-08-28 @ 16:25:09 -



Avsändare: Julia Bieber

Orkar inte vänta mer snälla när kommer nästa kapitel är såååå sugen på det så kan typ inte vänta!! ;) måste ha mer!!!! :O <3 :-P

2012-08-28 @ 22:20:07 - URL: http://mystoryofbieber.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback