Published: 2012-08-25 Time: 16:22:25 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 19 - Deal

PREVIOUS: ''Komigen Kelsey, svara!'' mumlade jag och provade ringa henne igen, hon klickade upptaget och jag suckade högt. Hon hade mobilen med sig vilket gjorde att jag slappnade av en aning men var fortfarande på helspänn ifall jag skulle få ett samtal av henne här och nu. Det enda jag hade i tankarna var att jag och Kelsey behövde prata.
Efter att ha gått i 15 minuter så kom jag fram till stranden, jag tog av mig mina skor och strumpor och jag barfota över stranden. Sanden trycktes mjukt under mina fötter och en känsla av sommar for igenom mig. jag såg en liten figur sitta på en klippa en bit bort och pustade ut. Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra, allt jag ville var att det skulle bli bra mellan mig och Kelsey. Ingeting hade hänt än och jag hoppades på att ingeting skulle hända. Jag joggade bort mot klippan och började försiktigt klättra upp, Kelsey hade inte märkt något än. Jag gick försiktigt över klippan och satte mig bakom henne med armarna runt henne. Hon stelnade till och kollade sedan bak och slappnade av.
''Vad gör du här?'' frågade hon hest och harklade sig sedan. Jag ryckte på axlarna och mitt grepp om henne hårdnade.
''Ville se dig'' mumlade jag och pussade henne på huvudet.
''Allt Loana sa, är det sant?'' frågade hon och jag stelnade till, jag blundade ettt långt tag innan jag kollade ner på Kelsey som låg i min famn.
''Nej''
''Ljug inte Justin''
''Okej, ja det är sant. Jag kom inte hit för att falla för dig men det var deffinitivt inte ett misstag!'' utbrast jag och smekte hennes arm upp och ner så jag gav henne värme. Hon suckade högt och satte sig riktigt upp och vände sig mot mig.
''Vad händer nudå?'' frågade hon och la huvudet på sned.
''Jag vet inte, jag och grabbarna har flyttat hit för vi tyckte att det var ett bättre ställe att jobba på än det stora Atlanta'' 
''Vad gjorde ni i Atlanta då?''
''Det vi gör här'' svarade jag och flätade min fingrar med hennes.
 
KELSEY'S PERSPEKTIV: 
 
 Jag suckade högt och vände mig om mot Justin en gång till så jag hade mitt ansikte i höjd med hans.
''Vad jag än säger så kommer du inte lyssna på mig ellerhur? Snälla, dra dig ur denna soppan innan allting blir värre'' sa jag bedjande och kollade på honom med en sårad blick.
''Hur mycket jag än vill det så kan jag inte, jag kan inte bara svika grabbarna sådär. Jag har varit med dom sålänge jag kan minnas, det är som att du ska svika din egen familj, det vill du väl inte?'' 
jag skakade på huvudet, min familj, Justin och killarna är två olika saker. Det går inte att jämföra men djupt inom mig visste jag att det var sant. Bruce hade på sätt och vis uppfostrat Justin, Damon och Quinn var som hans brödrar. Hur mycket jag än nekade till det så visste jag att det var sant. Det här var Justins liv, det var detta han gjorde. 
''Men måste du vara med på varje 'uppdrag' ni gör?'' frågade jag och gjorde citat-tecken på uppdrag. Han nickade.
''Vad vore killarna utan mig och vad vore jag utan dom? - Ingeting'' sa han och svarade på sin egen fråga. Jag försökte förstå allt detta utan att bli sur och börja bråka. 
''Polisen då? hindrar inte det er från att göra vissa saker?'' frågade jag nyfiket. Justin skakade på huvudet.
''Nej, vi planerar allting i detalj''
''Har ni blivit upptäckta någon gång?'' envisades jag, så skickliga kunde dom inte väl vara?
''Massor med gånger men vi har haft våra lögner'' flinade han och jag tappade hakan.
''Har ni ljugit för polisen?!'' utbrast jag och kollade chockat på honom, han nickade och flinade åt min reaktion. Jag log mot honom och skakade på huvudet.
''Dom försöker alltid att hitta ett sätt att sätta dit mig''
''Har dom lyckats?''
Justin skakade på huvudet. Att sitta och snacka med Justin då han är ärlig mot mig var det bästa som fanns. Då kändes allting bra och att hans liv verkade bara var som en dröm eller önskning. Jag log mot honom och lutade mitt huvud mot hans axel.
''Vad har ni planerat nudå?'' frågade jag och ritade små ringar på baksidan av Justins hand. Han ryckte på axlarna och kollade ner på mig.
''Inget speciellt'' mumlade han och pussade mig på pannan.
''Kan du lova mig en sak?'' frågade jag och kollade upp på honom så jag fick ögonkontakt.
''Vad som helst''
''Kan du lova mig att berätta vad ni tänker göra så jag kan förbereda mig på det värsta? eller iallafall gömma mig eller någoting? för jag ville inte dras in i detta'' mumlade jag och smekte försiktigt Justins kind. Justin tog min hand och pussade mina knogar.
''Ja, om du lovar mig att inte ställa frågor om varför jag gör det eller hindrar mig på något sätt'' viskade han och pussade min hand en gång till.
''Deal'' viskade jag och kysste honom mjukt på halsen. Jag puttade försiktigt ner honom så han låg på rygg och la mig sedan över och började kyssa hans hals. Små stön lämnade Justins mun samtidigt som han smekte min rumpa. Jag la mina armar i kors under Justins huvud så han kunde använda dom som kudde. Justins stön blev allt högre och snart låg han över mig och kysste mig nedanför min hals och nyckelben. Jag la mina armar runt hans hals och tryckte honom mot mig. Justin pressade sina läppar mot mina och kysste mig passionerat. Hans tunga pressades in i min mun och började leka med min. 
''Justin..'' stönade jag mot hans mun, Justins hand gled ner för min tröja och sedan innanför och upp till mitt ena bröst.
''Säg ingeting, bara njut'' mumlade han och kysste min hals. Hans läppar fann åter mina och började kyssa mig passionerat, jag la mig över honom fortfarande med hans hand innanför min tröja. Jag la min hand över hans och klämmde försiktigt. 
''Bad girl'' flinade Justin och kysste mjukt mina läppar.
''Alltid'' svarade jag och fördjupade kyssen lite.
''Me gusta'' 
Vår lilla kärleksromans på en klippa allmänt framför allas ögon avbröts av att Justins mobil började ringa.
''Fan också!'' muttrade han och tog upp den från jeanfickan. 
''Okej vi kommer'' muttrade han och la på.
''Bruce'' mumlade han och kysste mig. 
''Jag ska döda han!'' muttrade jag och reste mig upp, Justin brast ut i skratt.
''Vad?'' flinade jag och höjde ena ögonbrynet. 
''Jag verkar smitta av mig'' flinade han och sedan insåg jag vad jag hade sagt, jag började skratta och snart instämde Justins änglalika skratt.
''Jag umgås för mycket med dig Bieber'' sa jag och flätade mina fingrar med hans och började gå ner för gatan. 
''Det här kallar jag inte alls för mycket'' sa han och släppte min hand och la sin arm runt mina axlar istället. 

Ett litet gulligt kapitel, eller vad tycker ni? :')

Kommentarer
Avsändare: Moa

MERRRRRRRR

2012-08-25 @ 16:39:19 -



Avsändare: Maja

Älskar novellen och när dom är så gulliga med varann <3

2012-08-25 @ 16:53:56 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-08-25 @ 17:43:57 - URL: http://bieberrstrorys.blogg.se



Avsändare: Anonym

ooo mer sånna kapitel! ;D Bad as over here!
Hahaha xD
Good work gurl :p

2012-08-25 @ 17:57:00 -



Avsändare: Emilia

Kommer det inte något när han var typ känd?, :)

Svar: Om du menar då han är känd som nu & har fans så nej :)
None None

2012-08-25 @ 18:21:35 -



Avsändare: Anonym

Jätte braa meeer!!!<3

2012-08-25 @ 20:54:47 -



Avsändare: Anonym

aaaaaaaaaaaw :')
MEEEER ♥

2012-08-25 @ 22:22:31 -



Avsändare: ebbs

OMG!!! Du får aldrig sluta! Jag får alltid pirr i magen när jag läser dina kapitel!!! <3

2012-08-25 @ 22:47:17 -



Avsändare: Veronica

det här är för bra :') meeeeeeer!

2012-08-26 @ 00:22:00 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback