Published: 2012-08-01 Time: 14:37:27 Filed Under: Meddelande

förvirrade..

Tror att jag gjorde er lite förvirrade, jag spolade fram 4 månader för annars var det tråkigt att sitta & läsa deras bråk & att hon går i skolan dag in & dag ut, så jag tänkte att jag kunde spola fram lite & under dom 4 månaderna så:
Gick hon i skolan
Började snacka jättemycket med Joline igen
Åkte till Chicago och hälsade på christopher. 
men om ni vill så kan jag ta bort kapitel 87 & skriva vad hon gjorde under 4 månader sedan publicera den igen?
jag har planerat ett slut & det var inte meningen att förvirra er, men ställ frågor på det som ni inte förstår så svarar jag på dom & förklarar, alright?

Kommentarer
Avsändare: Sanna

Jag tyckte det blev bra så som det är :)

2012-08-01 @ 16:55:09 -



Avsändare: Emelie

Nej, ta inte bort bara fortsätt skriv ;)<3

2012-08-01 @ 20:39:48 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback